busraaaaeervaaa Hanımlar iyi günler, Kızım 9aylık kontrole gittiğimizde kilosu 8350 kg, boyu 68 çıktı doktor boyunun biraz kısa olduğunu söyledi . Öyle yazmak istedim buraya sizin bebekleriniz gelişimleri nasıldı
ayan95 busraaaaeervaaa maşallah sizinkinin kilosu yine iyiymiş Benim kızım 7 kilo 69 cm boyu kilo almamış hiç iştahsız bir bebek ne meme ne ek gıda hiç birşey yediremiyorum azıcık yese kusuyor
busraaaaeervaaa ayan95 yaa sonuç olarak her çocuğun gelişimi farklı olur öyle değil mi ama doktorlarda böyle söyleyince insan kendini yetersiz hissediyor
begmom Sakın üzülmeyin kafanıza da takmayın her bebeğin gelişimi farklı anne baba olarak minyonsanız gen faktörü de çok önemli demişti doktorumuz fiziksel özelliklerde. yeterli besliyorsanız sağlık problemi yoksa hiç kafaya takılacak bi durum değil stres yapmayın.
aysenm inscnmya Evet yapıldı demir ve vitamin düşük çıktı birde çölyak testi aldı bir ay sonra cikicak ddi sonuç
Duygumom27 aysenm bizimde aynı ama test vs yaptırmadım henüz. 8 aylık 6800 falan. Pek iştahlı değil aslında başta yiyordu 3-4 gündür tuhaf bir şekilde reddediyor. Mama biberon asla almadı. Emiyor. Geçen ay 600 gr aldı önceki aylar hep 200-400. Ek gıda toparlayacak diye sevinirken şimdi onu da sevmiyor. Sağlıklı olsunlar da diyorum yoksa psikolojim bozuluyor
Bet2506 10.5 aylık kızım ve 8 kg tam Boyuda 74 cm Doktor iyi diyor ama persentilde %17 lerde Ana yüreği rahat edemiyorum 🤷🏼♀️