kimkibuu Kist basit bir şey. Muhtemelen emzirme ile alakalı. Korkacak bir şey yok. Tabi hepimizin her ay memelerimizi kontrol etmemiz lazım. Elinize gerçekten taş gibi sert, sağa sola çok hareket etmeyen bir şey gelirse o zaman hemen doktora gidersiniz. Ama kist için kafaya takmaya değmez.