eminmomss sapka takımlarınız de varsa ekstra almayın bence Yenidoğan şapkalardan benim ekimdeydi doğum hiç ihtiyaç duymadım ekstra liste güzel bence naçizane tavsiyem kahve alın yanınıza doğum şekliniz sezeryansa eğer (normal bilmiyorum) bide sıcak su torbaları oluyor ya ondan alın süt gelmesi için tampon yaparsınız inşallah hemen gelir tabi ki