Kızlar dün başımıza gelen olay evde kzim oyun oynuyordu çekmecenin en alt kısmına dha önceden babasının içtiği hap ambalajından düşmüş hapta renkli küçük bı hapti kızım onu şeker sanıp ağzına koymuş ısırıp ağzından atmış hemen yanıma geldi zaten ağzını yıkadım hemen hastaneye getirdim dünden beridir takip altındayız ama şuana kadar ne bir kusma ne bir halsizlik oldu bugün akşam üzere çıkacağız içmis olsaydı sizce şuana kadar bir belirti gösterirmiydi kızım sonradan bişey olur diye korkuyorum ama keyfi gayet çok yerinde Rabbim onu korudu bize bağışladı