Fatmaclik Kızım 19 aylık son bir ay içinde 3 kere böyle sabit bi yere bakıp elini istemsiz şekilde hareket ettiriyor . Bugün çocuk doktoruna götürdüm nöbet geçirmiş dedi . Nörolojiye yönlendirdi eeg gerekebilir miş
Isimsizzz Fatmaclik mutlaka eeg çektirin..bir dönem benim oğlumda uykusunda kasilmisti. Nöbet geçiriyor gibiydi. Çok korktuk bir kaç dk içinde kendine geldi. Eeg cektirdik çok şükür birşey çıkmadı hala neden olduğu belli değil. Bir dönemde bu şekilde gözü daliyordu tepki vermiyordu.