idilumay01 Bebeğimi emziriyorum ama regl sürecim aşırı ağır geçiyor sancım hafiflemiyor dolorex içtim bir tane sonra dikkat ettim emziren anneler önerilmiyor diyorlar hangi ağrı kesicileri içebiliyoruz bilen var mu
Snglkargc_0107 idilumay01 emzirirken sadece parol demişti doktorumuz regl ağrısını geçirmez belki ama başka bisey icmeyin diyorlar