Kızlar yeni iç camasir almıştım
Elimde yıkamıstım makinaya atmadım
Süzülsün diye banyoda biraz bekleticektim
O anda elimde krem vardı. Normal el yüz kremi değil o yüzden mi cıkmıyor bilemedim.
Ayagım burkulmustu dr verdigi kremi sürmüştüm ayagıma. Elimde cok az kalmıs farkında varmadım elime sütyeni alınca farkettim. Duruladım koydum tekrar. Sabah baktım sarılık duruyor gecmemiş
Sabah makinaya attım yıkadım gecmemiş
Kovanın içine bastım yag kir çöz ile. Yine cıkmamıs.
Nasıl cıkar acaba daha giymedim bile 💁
Sarımsı bi leke mandalina rengin de
Çamasirda toz pembe rengi