Egenin_pamugu minyon tipli biraz yeni doğum yapmış bir arkadaşım var maşallah bebek benim bebe kadar var baya kalıplı hayret ettim gelişimi güzelse sağlıklıysa takılmayın öyle diyenlere ilerleyen dönemlerde gidiyor o kilolar yürüdüğü hareketlendiği zaman🌸
Umutoglum Egenin_pamugu aynen öyle eşimin arkadaşının da oğlu olmuştu görmeye gittik 2 aylıktı bizimki 8 aylıktı. Hep şey derlerdi küçük bebek görünce benimki ne kadar da büyümüş diye düşünüyosun. O heycanla gittim oğlumun büyüdüğünü görebileceğim diye. 😁😁 birde ne göreyim maşallah tosuncuk benim 8 aylık oğlumla nerdeyse aynıydı. Her çocuk bir olmuyor malesef bende minyon biriyim eşimde öyle. Sağlıklı olsunlar da gerisi önemli değil.
Umutoglum NewMomm1 bebeğim zamanında ve 3.380 gr doğdu ama velakin alerjik bi bebe. 9 aylık ve 8 buçuk kilo 😁 sağlığı yerinde çok şükür ama milletin anaaaa bu ne gada minnak demelerine de uyuz olmuyor değilim kafaya takmamayı öğrendim. Çünkü o benim minik oğlum. Sağlığı yerinde olması yeterli kilo sağlık değil zaten 🤷♀️
Egenin_pamugu Umutoglum aynen bende imreniyorum oyle bakınca 😁 ama genetik oğlum mesela babasına çekmiş boyu iştahı falan yapısal yani
esila2024vera bisenakillisinzaten Olabilir kuzum benimki bile bana küçük geliyor ayına göre boş yere takma ama büyücekler illaki
buketzm bisenakillisinzaten milleti sakın takmayın doktorlar eğerki sağlıklı diyorsa gerisi hiç önemli değil inanın. Minnak minnoş bir bebeğiniz var bu küçük hallerinin tadını çıkarın🥰