aaa1864 55 haftalık 8. Atak dönemindeyiz ama zirve yani kucakta gezdir istiyor bensiz durmuyor sürekli bi ağlama hali yürümek istemiyor oturmak istemiyor nasıl atlatıcaz tavsiyesi olan var mı sinir hastası oldum
[silindi] aaa1864 Karşılıklı ağlıyoruz🤤 Şaka bir yana. Kucak istiyorsa bırakmayın. Büyüme atakları zorlu geçer. Size ve kokunuza ihtiyacı var.
birbebekle aaa1864 hiçbir şey yapmıyorum, o sürece birlikte alışmaya çalışıyoruz. Onun içinde zor benim içinde yeni anne olduğum için😊 mesela muz soydum bi lokma koparırdım hep büyük olduğu için dün ağladı neden yedim diye 17 aylık 😅😅😅yapmam artık
Feyzosumunannesi aaa1864 Sabir çekerek geçmesini bekliyoruz 😏 2 yaş sendromu gelince atakları unuttuk.
Deletedmom_110 aaa1864 acıyorum şarkı söylüyorum bir süre sonra bu deli annem bakıyor diyor geçinip gidiyoruz🤣🤣
aaa1864 [silindi] ama artık çok yoruldum 1 haftadır omzumda 11 kilo çocuk gezdirmekten gına geldi sinirleniyorum bende ağlıyorum bu sefer bağırıyorum daha çok ağlıyoruz kafayı yemeye ramak kaldı
aaa1864 Feyzosumunannesi ya durmadan ağlar mı çocuk kendini krize sokuyor dışarı çıkıyoruz ağlıyor evde duruyoruz ağlıyor hastaneye götürüyoruz bir şey yok diyorlar gerçekten çocuktan şüpheleniyorum artık
Feyzosumunannesi aaa1864 Huy edinmiş sanırım. Birseyi yok ise niye ağlasın ki . Sokağa çıkınca veya arabada gezince filan da mı sürekli ağlıyor.
aaa1864 Feyzosumunannesi kucağa gelmeyince ağlıyor mesela bebek arabasında durmuyor diye bu sürülen bisikletlerden aldık normalde duruyordu 1 haftadır onda da aynı 10 dakika gidiyor sonra ağlıyor kucağına al diye mana sandalyesine oturtuyoruz gene aynı yani çocuğu hiçbir şekilde mutlu edemiyoruz oyuncaklarla 2 dakika oynuyor sonra kucağıma tırmanıyor bağırmaktan boğazı balgam doluyor ona ağlıyor sanki kriz geçiriyor kucağımıza almayınca çıldırıyor çocuk sakinleşmiyor da ve çok kötü besin reddi başladı hiçbir şey de yediremiyoruz