Hanımlar merhaba
1-2 sene önce kayınvalidem için adak kurban adamıştım fakat hep bir şeyler girdi araya kesmek nasip olmadı, artık ülkemizde kurban fiyatları da aşikar, ben de yurtdışında yoksul ülkelere bağış yapmak istiyorum, sizin daha önce yapıp güvenip memnun kaldığınız bir kurum var mı? Kızılay’a malum sebeplerden ötürü güvenemiyorum da son çare oraya yönelmek istiyorum