Arkadaşlar bebeğim 6 aylık tadımlardayız bugünde sarısı vermek istiyorum kayısı kıvamında kaç dakka kaynatmalıyım bilen yazabilir mi lütfen ben hep tam pişmiş yediğim için onu ne kadar sürede yapacam blmiyorum birde 3 gün üst üste mi yumurta vermeliyim bilen lütfen yardımcı olabilir mi?