alaismom İnek sütü alerjisi olan anneler hangi mamayı kullanıyorsunuz ? Memnunsunuz doktorumuz Aptamil pregomin syneo yu verdi ama bebeğim hiç sevmedi kusa kusa içiyordu suan Evolvia rp kullanıyoruz başka marka bilen var mı
alaismom alaismom ??? alaismom acil cevap istiyorum ya Evolvia kilo aldırıyor mu hangisi daha iyi acaba
twinsmomm2 alaismom bizde İlk Aptamil almıştık leş gibi alfaminoya geçtik en düzgünü o mısır unu gibi kokuyor bebeğim ona alıştı 3 aydır içiyor
3kedili2bebekli alaismom evolvia rp tadı güzel bebeklerimden biri sevmedi o yüzden neocate basladik o da güzel
Niss1 alaismom inek sütü alerjisi olan bebeğimiz için Alfamino denedik bir bu mamayı kabul etmişti diğerlerine göre o ağızda bıraktığı acımsı tat yok denecek kadar az
alaismom ??? twinsmomm2 doktorunuz mu yazdı raporlu mu alıyorsunuz sadece aptamile mi rapor yazılıyor bilginiz var mı acaba
alaismom 3kedili2bebekli evet en güzeli Evolvia ama buna rapor yazılıyor mu acaba çok pahalı gerçekten alerji mamalari
twinsmomm2 alaismom yok hepsine yazabiliyor Aptamile yazmisti ilk icmeyince biz denemek için bir kutu alfamino aldık baktık içiyor doktor raporu değiştirdi
Denizyaz alaismom evet cnm reflü için yani ben kendim eczaneden temin ediyorum rapor çıkarırlarmı hiç sormadım ama alerji için ilk gittigimde aptamil presnyo verdiler onuda içmedi zaten oğlum
alaismom twinsmomm2 bize de Aptamil yazdı içmiyor ben eczaneden kendim Evolvia aldım bunu birazda olsa sevdi içiyor kilo da aldırır inşallah
twinsmomm2 alaismom aldırıyor ya hiç merak etmeyin aldırmıyor diyorlar ama bebekler içmiyor alerji mamasını doğru düzgün ondan ay başına 700 er Gr aldı iki aydır bu ay bakalım nasıl daha gitmedik kontrole yeter ki icsin yani