Anneler merhaba direkt konuya giriyorum kızım 27 aylık kendi isteğiyle bezi bıraktı. 5 gün çiş ve kaka da kaza bile olmadı istekli gitti. Sonrasında 2 defadır tutma sorumu yaşıyoruz.
16 saat çişini tuttu mesela. Kaka tutma zaten var.
Nereden yardım alabilirim? Almanya’dayım ama Türkiyeden’de olur. Başına gelen var mı ya da önerisi olan.