Hanımlar merhaba, oğlum 72 günlük üç gün önce sünnet oldu uyuşturmalarına rağmen işlem öncesi ve sonrasında çook fazla ağladı o gün ağlamanın etkisiyle mi bilmiyorum çok güzel uyudu ama o günlerden sonra kucağımızda uyutuyoruz normalde yine devam ettik yatağına koyduğumuz an sıçrayıp uyanıyor max beş dk uyuyor aşırı uykusu olduğunda özellikle geceleri mesela uyuyor ama sürekli bir esneme hali eller kollar hareketli falan elini tutup uyutmaya çalışıyoruz bu sayede bazen dalıyor çok emzik tutan bir bebek değil sürekli uyurken emzik vermeye çalışıyorum güvende hissetsin diye falan yani bir çözümü var mı sizlerin başına geldi mi sünnetten kaynaklı güvenle bağlanması mı zedelendi yoksa çünkü uzun süre ağladı ve biz kucağımıza almayıp ellerini tutarak ve sakinleştirmeye çalıştık malum hala çok küçük en güvende hissettiği yer anne baba kucağı. Yardımlarınızı bekliyorum