ozgersinada benim bebeğim 12 günlük erken dünyaya geldiği için ilk gün sütüm gelmedi ve biberon ile mama verdik ilk gün hipp kullandık, sonrasında sütüm gelmeye başlayınca sağıp vermeye başladım. İki gündür emzirme danışmanı ile çalışıyorum silikon uç ile emziriyorum ama o da çok canımı acıtıyor 🥺 belki sizde silikon uç ile deneyebilirsiniz bazen silikon ucu tutmayıp kendi göğsümü emiyor şok oluyorum ama bazen de çok savaş veriyoruz çok yorucu bir süreç memeyi tam anlamıyla nasıl ne zaman tutacak sabırsızlıkla bekliyorum🥺