krmcnar Kizlar bebeğim 8 aylık ateş kusma halsizlik vardı asla gözlerini açamıyor kanda enfeksiyon çıktı 35 antibiyotik iğne verdi . Aşırı Kusma devam ediyor normal mi acaba
busraalanya krmcnar bu ara salgın varmış ateş kusma geçmiş olsun . Aşırı kusma varsa önemli bence doktorunuzun numarası varsa sorun derim çok geçmiş olsun