Bayramda ilikleri hazır köydeyiz diye sobada uzun uzun kaynatmayı düşünüyorum ama nasıl saklayacağımı bilmiyorum normalde kaynatıp dondurduğumda kızıma (14 aylık) yemek yaptığım zaman kemik suyu tadı geçmiyor sanki ben karton Bardakalrda muhafaza ediyordum ama yemek yendiğinde kemik suyu tadı gelmiyor kaynatırken de uzun uzun kaynatıyordum halbuki sizler nasıl kaynatıp saklıyorsunuz yemeklerinize nasıl katıyorwunuz koyduğum her yemeğe çorbaya tad geçsin istiyorum ama olmuyor 😔 haftasonu da buzlupumu güzelce de temizledim