dgncgl yani bilemiyorum neden aşılara izin vermediklerini ama son gittiğimizde yaptırabilirsiniz diye izin verdiler. Hastalıkla ilgili açıkçası çok bilgi veren bi doktorla karşılaşamadım henüz. Neden olabileceğine dair internette de bilgi yok. Yaptığımız herhangi bir yanlıştan sebep değil içiniz ferah olsun. Bize de sürekli sık enfeksiyon oluyo mu diye soruyolar ama çok şükür sürekli ateşlenen sürekli enfeksiyon olan bir çocuk da değil. Bir de bizim enfeksiyon zamanı nötropeni değerimiz yükseliyo. Olması gereken değerlerin üstüne çıkıyo. Bunun da iyi bişey olduğunu, vücudun bununla savaştığını söylemişti bir doktor. Çok detaylı bilgi bulamadığım için ordan burdan derleme bendeki bilgiler de malesef. Kafamda net değil açıkçası bu hastalık. Bir ilacı vs de yok. Kontrol altında tutma sebepleri de nötropeni değeri çok düşerse vücutta farklı bir şeyler oluyomuş, bunu doktor daha açıklayıcı anlatmıştı ama ben aktaramıyorum, onun önüne geçmek için, çok düştüğü o anı yakalayıp müdahale etmek içinmiş