Merhaba anneler dün bir günlüğüne bebeğimle yazlıktaydık ve beşiğini getiremedik yanımda uyudu ama sorun şu ki öğleden sonra bebeğim nazlandı kucağımdan inmek istemiyordu eve geldik beşiğinde değil kucağımda yatmak istedi sabah yine aynı kimsenin kucağına gitmiyor ağlıyor kucağıma gelmek istiyor ne oldu? Bu geçici bir durum mu? Bebeğim 4 ay 10 günlük