handecyhhn Kızlar bugün gittim 5+2 günlük hamileyim alttan bakti kesemiz göründü bayramdan sonra gel kalp atışını duyarız dedi ama benim çoğu arkadaşım 5 de duymuş siz kaç haftalıkken duymustunuz benim için önemli 🥰
lilac handecyhhn ben 6. Haftada duymuştum diye hatırlıyorum. 6 ya da 7’ydi. Ay çok güzel heyecanlar hayırlı olsun🤗
evahll handecyhhn ya 6+3te yoktu kalp atışı alalm dediler hayır dedm şu an 4aylık oldu bile doğalı😀 aman kafaya takmayın 8 9 da bile başlıyor geç döllenmeden dolayı
Elifturcan Ben 5 de g8ttim duymadık dediği haftaya gel.ben o zaman çalıştığım için izi. Alamadım 2 hafta sonra gittim o zaman duymuştum 7 haftaydı o zaman