Klaray 2 numara bezi ne kadar süre kullandınız? Kaç kg olunca 3 numaraya geçtiniz? Hangi marka kullandınız? 😊
ArvenMom Klaray pampers premium care kullandık 1 ay sonra 3 numaraya geçtik ama her bebek farklıdır kilo alımı vs siz sıkıp sıkmadığını kontrol edin ona göre geçiş sağlayın
asilpoyrazinannesi Klaray bebegin belini güzel sarmıyor bacaklarını sıkıyor iz bırakıyor ise artık bezin numarasi buyumeli.
Egenin_pamugu kiloya göre değişir beze göre de değişiyor kimi marka bezler aynı numara ama kalıp olarak büyük mesela