penyyy benim de göz çevremde de vardı mesela, sadece çok belli olanlara yapıldı. Ayva tüyü gibi incelere yapılmadı. Sizi o zaman muhtemelen önce ayda 1 çağırıp kılların çıkma durumuna göre çağırırlar. Zaten azsa çok uzun sürmez. Ben ilk başlarda yarım saat bir saat gidiyordum. Artık 5 dk bile sürmüyor. Ama sonuç alabilmek için 5 dk da olsa gidiyorum, cımbızla veya başka bir şekilde kendim almıyorum