Aşı için biraz geç kaldık biz gideceğimiz zaman da hastalandı şuan hasta yani aradılar hastaysa da getir dediler ama hastayken aşı olma diye biliyorum istemedim 18. Ay aşısını olmazsa önemli bişey olurmu pekiştirme vardı hepatit a aşısı vardı bide Opa 2. Aşı