Pastaneusuluislakkek mervee345 fırın ve Davlumbaz kullandım. İkisinden de memnun kaldım. Özellikle fırınım ♥️ ben
Annekizcicileri mervee345 ben sadece Ocağı kullanıyorum memnunum en ufak çay suyu taşınca bile otomatik kapanıyor gazı kesıyor
Grimor88 Ben de diyorum kunter ne jzmsbsms ben 3 senedir kullaniyorum kumtel memnunum firini güzel hızlı pisiriyor çiğ birakmiyor ocağı ve davlumbazida iyi ben memnunum
mervee345 Annekizcicileri Pastaneusuluislakkek Grimor88 Teşekkür ederim kızlar o zaman bende alıyorum ❤️