kpl61 var canım koldan yapıyorlar çocuk üstüne işaret koyuyorlar neye alerjisi varsa onu damlatiylrlae sonra iğne ile batırıyorlar koluna yaptılarsa 15 dk kibirdatmiyorsun sonrA hemşire seni çağırıyor sisteme işliyor öyle bir vayan doktor vardı bız 5 aylıkken gittik süt ve süt alerjisi vardı ozamn hamileydi doğum iznine gitmişti şimdi geldi çok memnun kalmıştım o olmayınca 11 aylıkken prof gittik oda iyidi ama bence prof şart değildi aynı şeyleri sordu yazdi çizdi bişey farketmedi. şimdi tekrar gidicez besin alerjisinde şüpheleniyorum… bugün sıra almak için gittim vermediler randevu açılmasını bekliyorum birde alerji testi ücretli oldu diye biliyorum en son gitmemde 600 TL kadar odedim