Merhaba herkese uzun olacak aslında bu postu kendim için açıyorum..
Şuan 74.3 kiloyum dün spor yaptım bugün biraz da olsa dikkat ediyorum yediklerime kendime artık dur diyorum..Çocuğumla doyayısa oynayamıyorum hemen tıkanıyorum,kıyafet almıyorum eskileri giyiyorum aynı şeyleri giyiyorum çünkü hiç bir şeyi kendime yakıştırmıyorum.Artık bu devri kapatıp tertemiz misler gibi bi sayfa açmak istiyorum..tüm güncellemeleri buraya aktarıcam isteyen takip edebilirim,katılabilir..
Sabah az vişne reçeli çok az bazlama peynir 3 zeytin ve 1 adet haşlanmış yumurta yenildi..