Benim oğlum da çok az içiyor oda 1-2 gündür. Dediğiniz gibi biberonla , kaşıkla , bardakla denedim ağzından geri çıkarıyordu. 2 gündür cam pipetle suya daldırıp üstten kapatıp suyu içinde tutuyorum. Ağzına pipeti verip yavaş yavaş hava aldırarak suyu veriyorum. Hem oyun gibi geldi hem de cam pipet hoşuna gitti. O şekilde içiriyorum. Denemenizi tavsiye ederim