ikimelekannesii47 Bebeğim iki buçuk aylık 2 gündğr sabah ilk çişi pembe renkte nedeni ne olabilir doktora götürmelimiyim aşağı fotoğraf bırakacam
yasemin1812 ikimelekannesii47 Geceleri emziriyorsan eğer sıklığını artırabilirsiniz susuz kalmış olabilir, ama yine de doktora getirmenizde fayda var
maviiiissss ikimelekannesii47 ürat kristali mi ne diyorlar ona bebek susuz kalınca olurmuş bi doktora götürün isterseniz ya da beslenme sıklığını arttırın
Beyzaaktas Sanırım enfeksıyon olmuş canım. Benım bebegımınkıde böyleydi hafif turuncumsu ve ıdrar yolu enfeksiyonu demişti. Götürmende fayda var
ikimelekannesii47 yasemin1812 geceleri uyanmıyor 5 saat uyuyor kesintisiz gece sadece 2 kez emziriyorum hemşiremiz uyanmıyorsa sen uyandırma demişti
iremosa Bana susuz kalmış gibi geldi ama doktorunuza da danışın. Bize de haber verin 🙏🏻 geçmiş olsun 💐
Veraninannesi23 maviiiissss evet doğru. Geçen yıl bebeğim 4 aylıkken bizde aynısını yaşamaştık. İdrarını kanlı zannetmiştik. Hemen doktora gitmiştik. Doktor korkulacak bir şey olmadığını söylemişti daha sık emzirmemi önermişti.
maviiiissss Veraninannesi23 aynen benim bebeğimde yeni doğduğu zaman öyle gelmişti ememiyordu ondan olmuş