Biz de 3 ay 28 günlüğüz gün içinde bol bol dışarı temiz havaya çıkarın gezdirin,çok yoruluyor bebişler. Akşam eve gelince güzel duşunu aldırıp karanlık ,loş bir odada (ara koridorun ışığı açık sadece)1-1,5 saat kadar bebişle konuşmadan sessizce emziriyorum bu şekilde uykuya geçiyoruz biz. Üstünü falan çok kalın mı giydiriyorsunuz acaba sıcaktan da uyuyamıyor olabilir. İstanbuldayız çorapsız yatırıyorum yarım kollu zıbınla ve üstüne sadece ince müslin örtüyorum cam da açık oluyor