Çok sıcak memlekette yaşayanlar 4aylık bebeğinize su veriyor musunuz? Her doktorun görüşü farklı. 3 farklı doktorla görüştüm 3 ü de farklı bir şey söyledi. Biri kesinlikle önermiyorum azıcık bile verseniz bebek de doygunluk hissi oluşuyor ve emmek istemiyor su istiyor dedi , biri bir ,iki çay kaşığı verebilirsiniz dedi. Biri aşırı sıcak yerdeyseniz sadece dudaklarını su ile ıslatın dedi. Sizler kaç aylıkken vermeye başladınız