Good_mother neden çok kötü olsun ? Benim sütüm çok çok az napayım şimdi mama çok kötü deyip aç mı bırakayım? Mama bu kadar kötü olsaydı çoğu bebek hastalıklı olurdu mama kullanıp sağlıklı büyüyen bebekler var ve bende anne sütünden daha çok mecburen mama veriyorum lütfen birşey yazarken diğer annelerı de düşünüp yazın sizin sütünüz yeter li olabılır ama benimki yeterlı değil ve yeterli olmayan birçok anne vardır hatta hiç süt veremeyıp sadece mama kullanan anneler de vardır bu şekilde ki söyleminiz birçok anneyi üzmüştür.