Bebeğim 1 buçuk aylık sadece emziriyorum , ama bir yerlere gezmeye vs gittiğimde emzirmek eziyet oluyo😥 geçen düğüne gittik 1 , 2 saat kaldık 3 kere emzirmek için git gel yaptım , çokta kalamadik düğünde bebiş huzursuzlandigi için, bir yerlere gittiğimde mama vermek istiyorum ama eşim karşı çıkıyor😒 sanki mama çok kötü bir şeymiş gibi, dünde gezmeye gittik arabayı uzak bir yere park ettik yarım saat oturduk bebeğim uyandı baya yürüdüm arabada emzirmek için ve Antalya gibi sıcak bir yerde çok daha eziyet oluyor bebeğim.emerken sıcaktan arada bırakıyor. Sizce sadece dışarı çıktığımda mama versem bir sakıncası olurmu ve en iyi marka hangisi😕 eşimi ikna ettim mama vericem ama böyle dışarı çıktığımızda sadece