Kuzularinanasi gocmenkusu34 paloma oceana gitmistik.yemekleri fln superdi.dediginiz yer de onun zincir bi otel baska bolgede sanirim, bizimki kumköy deydi. Biz cok memnunduk otel kalitesinden de memnunduk.heralde siz de memnun kalirsiniz🤗