Denizyaz Anneler bugün tadımlara başlamayı düşünüyorum havuçla doğduğundan beri mama ile besleniyor bebeğimde reflü vardı sürekli kusuyor bu ara dahada artmış durumda ar mama kullanıyorum ama hiç bi fayda göremedim mamasına karıştırabileceğim bişeyler arıyorum katılaşması için ilk dönem ar mama biraz iyiydi ama şuan oda sıvı geliyor galiba bebe bisküvisini söyleyenler oldu araştırdım pek sağlıklı değilmiş doktorumuza sordum pek bişey demedi son zamanlarda kendisinden de pek memnun değilim bidaha gitmeyi düşünmüyorum iyide bi doktor bulmam lazım sanırım sizin kullandığınız önerebileceğiniz bişeyler varmı?
Busaydn Denizyaz cici bebe icin iyi değil diyorlar ne kadar doğru bilmiyorum, trendyolda organik bebek bisküvisi, var ben e bebekten keci, sütlü bebek bisküvisi almıştım bebek irmigi falan yapıp karıştırıp veriyorum
Dogacelik Denizyaz bence doktor değiştirip ona göre ilerleyin. Zaten reflü olan bebeklere mamasını katılaştırmak için özel bir ilaç veriyorlar. Arı mama falan vermiyorlar. Belki de arı mama daha kötü yaptı.
Diva Denizyaz ek gıdaya havuçla başlama az tatlı olduğu için sonraki verdiklerini istemeye bilir ar mamalar zatn normal mamaya göre katı kıvamda içine birşey katmayı önermem kabız yapma olasılığı arta bilir .Az daha dayan ek gıdaya başlayınca reflü azalıyor çünkü mideye katı birşey giriyor
Busaydn Denizyaz irmikle karıştırıp verıyorum muhallebi gibi yapıyorum bazen sadece irmik bazende yulaf unuyla pişiriyorum
Denizyaz Dogacelik Benim verdiğim arı mama değil canım EVOLVİA AR mama reflülü alerjik bebek maması o ama midesi malesef bi türlü gelişmedi o da yeterli gelmiyor
Adatvs Denizyaz alerji baktirdiniz mi ? Bizde 5 aydır ar kullanıyorduk buna rağmen kusmalari geçmedi hatta kustugunda direk mamayi boşaltıyor sindirilmemis gibi. Alerji mamasi başladik sindirim sorunu yüzünden. Thickener koyuyorum alerji mamasina
Denizyaz Adatvs alerjiyi ilk aptamil prsyno verdi 2 hafta kullandım oğlum içmek istemiyordu hiç daha fazla kusmaya başladı tekrar gittim anlattım durumu alerjik değil dedi reflüden kaynaklı sizin dedi onu braktık ar mamaya devam ettik ilaç kullandık boş hiç bi değişim yok oğlumda siizn dediğiniz gibi sindirmeden direk mamayı kusuyor thickener ne peki onu bilmiyorum
Adatvs Adatvs kıvam koyulastirici canım benim kızım da reflulu iste thickener ekliyorum koyulastiriyorum mamayi öyle veriyorum Ama ben alerji mamasina koyuyorum ar ye koyup daha da koyulastirma zaten koyu o
Denizyaz Diva benimde aklıma geldide tatlılığı çoğu kişi havuçtan başlatıyor diye ablamında ek gıda listesinde direk havuçla başlatmıştı doktoru ondan başlarım diye düşündüm en kötü en son onu denerim 😊 oğlum kıyafetinin değişmesinden ben değiştirirken ağlamasından yorulduk sanırım bişey bulamazsam mecbur beklicem biraz daha 🫣
Adatvs Denizyaz eczaneden alabilirsiniz bebelac gold thickener. Ama dediğim gibi ben alerji mamasını koyulastiriyorum Ar ye kullanmayın zaten koyu