ebruli08 İkisi de farklı grup.
Bexsero b tipi nimenrix a,c,y,w tipi.
İkisini de yaptırmanız gerekiyor.
Bebeğiniz kaç aylık ve doktorunuz nasıl bir aşı takvimi yaptı size bilmiyorum ama bizim doktorumuz;
7-9-16 . Ayda bexsero - 13. Ayda nimenrix olarak ayarladı.
Ne kadar erken yaptırırsan vücut o kadar cabuk antikor üretir demişti bize o şekilde 7. Ayda baslamıştık.