unalll Kızlar günaydın Kısmet olursa bayram için uzun yola gideceğiz. Yani uzun yoldan kastım 4-5 saat ama kızımla bakalım ne kadar sürecek 5 aylık bir kızım var Uzun yolda neler yapmalıyım lütfen tecrübeli anneler yorum yapabilir mi Oto koltuğunda çok bunalmasın yavrum
Isimsizzz unalll gündüz gotmeyin hava çok sıcak ve çok zor oluyor. Gece uyku saatine yakın çıkın araçta uyusun daha rahat oluyor. Gündüz gidince karnı açkikiyor kusuyor sıkılıyor. Oğlum 2 buçuk yaşında sadece bir kere gündüz gittik burnumuzdan geldi. Hep gece gidiyoruz artık.
aycanilgun unalll biz geçen ramazan bayramında 10 saat yol gittik kızım 4.5 aylıktı. Gece çıkın yola zaten yolun sesiyle gece mışıl mışıl uyuyo. Korkuyordum ama hiç korktuğum gibi olmadı Sadece 2 kere uyandı kızım onda da 1 kere emzirdim 1 kere de mama içirdim hoop geri uykuya 😁 gündüz uzun yol pişmanlık, gece uzun yol ise padişahlıktır 🤣🤣
aass2024 Biz 12 saat gittik geldik 4 aylık bile yoktu daha 🥲 koltuktan ziyade kucağımdaydı ama genel olarak da sesli oyuncak, hışırtılı kitap, çıngırak gibi kullandığı şeyleri de almıştım iyi kötü oyalandı 😊
unalll 3kedili2bebekli yani şöyle arabayı ben kullanıyorum Eşimin ehkşyeti yok Ben gece uzun yolda çok zorlanırım. O yüzden sabah 6-7 gibi çıkmayı düşünüyorum
aass2024 unalll 🙏🏻🙏🏻🙏🏻🙏🏻 arabada durmayı seven bir bebekse zorlanmazsınız hemen geçer stres yapmayın 😊
3kedili2bebekli unalll anladım o biraz zorlayıcı olacak bir sürü oyuncak alın yaniniza benim bebeklerim müzik dinlemeyi çok seviyorlar müzik açıyorum baya oyalaniyorlar bizde söylüyoruz arabayı siz kullanacaksanız eşiniz de arkada otursun oyalasin
unalll Isimsizzz ya sabah 5-6 gibi çıkmayı düşünüyırum En azından öğlen olmadan varırız diye düşünüyorum
unalll Isimsizzz evet doğru söylüyorsun ama arabayı ben kullanıyorum Gece yolculuğu da maalesef yapamam ki
unalll Buraya post açmıştım 🤣🤣 Yine aynı post üzerinden gidelimm Maalesef o uzun yolculuğumız bir facia ile sonuçlandı desem yeridir 😂😂😂😂 Şimdi yine yolculuğa çıkıcaz 15 gün sonraaaa Allahım napıcam bana tavsiye verin lütfen Geçen gittiğimizde en son mola yerine girip susurlukta cingene beşiği yaptık uyuttuk