atlasmommm çok tuhaf geldi açıkçası bizim kilosu da çok iyi gidiyordu 6. Aya kadar bekletti doktorumuz ayrıca 2 yaşına kadar ana öğünü anne sütü olmalı dedi irmikli tariflere tadım sonrası 7. Ay sonunda falan başlamıştık ,çünkü ilk aylar sebzeler meyve vs 3 er gün kuralı ile verildiği için benim de naçizane fikrim sebzeleri buharda haşlayarak denettirmeniz olacak ilk başlangıç için