Biz şuan 2 ay 20 günlük
Doğduğumda sarılık olmuştu bnm sütüm geç gelince mavi ışık aldı orda mama ve biberonla beslediler çok zordu. Sonra tabi Bn tekrar sarılık olucak diye hem sütümü sağıp hemde mama veriyordum. Sonra zamanla doktor mamayı kes dedi azaltarak kestim. Sonra biberona iyice alıştı geceleri emiyor gündüz biberon doktor biberonu bırakmam gerektiği gögsünü red ediyor dedi bende biberonla vermedim. Biraz zor oldu ama biberonu bıraktık o sırada emziğe alıştırdım. Gayet güzel bni emen bebeğim dün sınava gttim yks ye kayınvalidem baktı sağdığım sütü verdi. Ogün dür bni almıyor emmiyor gögüsümü çıldırcam öyle bir inatlaşıyor ki görende kaç yaşında insan der ya cumartesi biberonla emdi diye onu istiyor. Biberonu bırakan arkadaşlar nasıl bıraktırdınız çözüm istiyorum. Beni emsin biberonu sağım vermek ızdırap oluyor bana emmeyince sinirleniyorum ona kızar gibi oluyorum sonra vicdan yapıyorum. Şu bir gerçek bnm bebeğim çok inat 😭😭