utkummm seni şuan en iyi ben anlayabilirim,benim bebeğimde 7 buçuk aylık emzik tutuyordu gece verirdim uyurdu,1 aydır emzik almıyor emziği çiğniyor sürekli atıyor ağzından geceleri saat başı kalkıyor,emmeden sakimleşmiyor beni emzik gibi kullanıyordu, ve işin garibi damaklarında asla şişlik yoktu hiçbirşey yoktu,2 gün önce ilk dişini patlattı. Senin bebeğinde dişten dolayı şuan böyle yapıyordur canım. Bazen böyle uzun sürebiliyor 1 aydır gece uykumuz yoktu diyebilirim