rosedice Bebeğim 3 buçuk aylık ve elini agzına götürme döneminde bugün sabah bir parmağında ve ağzının etrafında 2 tane kırmızı noktacık gördüm isiliğe çok benziyor ama emin de olamıyorum sizce önemli midir kırmızı ben gibi