Nobahari
Yok uyuz değil o böyle olmuyor
Sivrisinek mi bilemiyorum onların da türleri çıktı :) bazısı su bile topluyor
Benım cocugun ayagında da var ve geçmiyor. Ama sadexe ayagında var. Bende corap giydiriyorum bikac gecedir bakalım tekrar edecek mi takip ediyorum
Bende sivri den şüpheleniyorum