Kızlar kızım oğlum ishal kusma olduk gastroentreit dedi doktor kızım serumdan sonra iyi oldu oğluma iğne yaptılar bir buçuk yaşında onun hala geçmedi ishal kusma devam ediyor ilaçlarını alsa düzelcek ama ilaçlarını veriyorum onları da kusuyor ne yapacağımı şaşırdım önerisi olan var mı