eymendoruk33 eğer mamayı çok vermiyorsanız bebeğiniz de istiyorsa sindirimi kolay olması adına verebilirsiniz memenizi . Ama mama vermeden emzirmek çok daha mantıklı sizin göğsünüzü tamamen boşalttıktan sonra canı isterse mama içer ve doyunca bırakır. Siz sonra verirseniz sütünüz azalır zamanla