prensesininannesi5838 Kızlar bebeğinize zorla mama icirenler vat mi benim bebeğim emmeyi bıraktı gibi bisey emmiyo sadece ek gıda ile de olmayacağı için şırınga ile veriyorum mecbur 9 ay 20 günlük bebeğim
defnemiraybebek prensesininannesi5838 yeni mamaya başladıysan zorla içer ama ben de ara ara mamayız zorla içiriyorum
prensesininannesi5838 defnemiraybebek yok be 2 aydan belli Red yaşıyoruz biberon bıraktı ben sürekli mama teklif ediyorum almiyo bende şırınga ile veriyorum normalde ısrar etmiyordum
prensesininannesi5838 annebirkadin aynı valla canım başka yapacak biseyimiz yok ağlayıp duruyor ama kendi iyligi için yapacağım bisey yok
prensesininannesi5838 Busragoksu en iyisi mecburuz çünkü benimki kilo almiyo bende mecbur ağlayıp da zorlasa da verecem artık yapacak biseyim kalmadı 7 aydan belli 6 700 gram ne aliyo ne veriyor