Hungg Kızlar 11 aylık bebeğim hala regl olmadım emzirdiğim için diyorlar Doktor 1 sene olmayabilirsin dedi. Son zamanlar aşırı zorluyor beni sinir, stres ve şişkinlik. Vucudum ödem topladı. Başına böyle birşey gelen var mı siz neler yaptınız.
EypMom Hungg gönderiniz üstte kalsın 🌸🌸🌸 Ay erken olmakta kötü ya kırkım çıktı ertesi gün oldum o pskolejiyle regl hiç çekilmiyor 😓
Esleminannessi Hungg 10. Ayımda daha yeni oldum bende. Çok şükür.. 2 hafta önce doktora Muayne olmuştum ilaçla sökebiliriz istersen dedi bekleyelim dedim. Çok zor durumdaysan ilaç veriyor doktorlar haberin olsun, yada sabredip beklemeye devam inşallah en kısa zamanda olursunn
EypMom birprensannesi41 benim kanamam 10 gün sürdü ilk bir hafta çoktu kan rengindeydi 1 haftadsn sonrs azar azar gelmeye başladı 10 gün bittikten sonra ara. Ara damla damla kan şeklinde geliyodu 40 ım çıktı kahverengi rekelenme oldu 3 gün 3 günden sonra normal adet oldum 2 günde bitti ertesi ay aynı gün tekrar olunca dedim ben reglmişim ozmanda aynı oldu 2 ay böyle az oldu 3. Ay felakketti 😓😓😓 ama düzeldi şükür