Merhabalar arkadaşlar.Oğlum 2 buçuk aylık sarılık değeri ilk zamanlar 12 idi.sonraki yapılan tahlillerimizden bişey çıkmadı hatta son alınan değeri 7 idi.gözleri beyazlamış gibiydi fakat şu son günlerde gözlerinin içi sanki yine sarı gibi gelmeye başladı bana.doktora tekrar götüreceğim sabah ama sorum böyle bişey mümkün mü?sarılık tekrar edermi ? Gözlerinin içi neden sarı gelmeye başladı bana yine 😔