Ulkuerdogann 3 aylık kızım bebelac gold ile başladık aptamil denedik şimdi sma deniyoruz Biberon değiştik vs azında bekletiyor yada kusuyor başına gelen var mı yada 3 aylık bebişlerinize kaç cc kaç saat ara ile veriyorsunuz
Zemrekaan Ulkuerdogann 3 saate bir 3 /4 kaşık arası veriyordum gecede besliyordum çok mama denedim en hafifi sma comfort ve optip Ro oldu 5 aydır sma kullanıyoruz çok mama değiştirmekten de oluyor olabilir aklında bulunsun
ekimkizi_ Mamadan midir bilinmez ama benim bebeğim şu an 4 bucuk aylık 3 ayliktan beri nerdeyse biberonu gevişleyip oynuyo yani dönemsel bir özellikte olabilir şiddetli bir biberona direnme yoksa.
anniskomb Benimde kızım 3 aylık sma kullanmaya başladım bazen mamayı verdiğim an direkt kusuyor gazdan olabilir 90 cc veriyorum
Ulkuerdogann anniskomb kaç saat ara ile 90 ml ben 120 5saat ara ile veriyorum kusuyor fazla mı geliyor acaba İnternet de mama nın üzerinde 3 aylık bebek 150 180 diyor 5 kez günde
ekimkizi_ Ulkuerdogann bende oyle israr edip yemek bozukluğu oluşturmak da istemiyorum ama napcaz bilmiyorum
anniskomb Ulkuerdogann 2 saatte bir beslense yeter daha sık beslemekte iyi değil kusması artar reflü vs olabilir kustuktan sonra hemen verme canım