Selin40 benim 2 çocuğum var biri 21 aylık diğeri 4.5 aylık. Büyüğü 4 aylık olunca bir rutinle uyutmaya başlamıştım. Şöyleydi, uyandıktan sonra mutlaka kaç saat uyanık kaldığını takip ediyordum. Uyanıyordu biraz oynatıyordum zaman geçiriyorduk uyku sinyallerini takip ediyordum esnemeye başlıyor gözleri kapanıp duruyorsa hemen odaya götürüp emziriyordum. Memede uykuya dalmasına izin vermiyordum aktif şekilde emmesi için uyanık tutuyordum. Doyduğu zaman memeyi bırakıyordu kucağımda gazını çıkarıp emziğini veriyordum uykuya dalmak üzereyken beşiğine koyup sırtını pışpışlayınca uyuyordu. Bir süre böyle devam edince 5 aylık olmaya yakın uykusu gelincee emzirmesem bile emziğini verip yatağına koyunca uyumaya başlamıştı artık. Ama 5 aylık olduğu gün deprem oldu ondan sonra hep yanımda yatırdım. Şu an 21 aylık sütünü içer emziğini alır yanında durduğum zaman uyur sonra yatağına koyarım