Annişleerr iyi geceler bugün kızımla beraber dışarı çıktık ağlamaya başladı hemde aşırı onu susturmaya çalışırken kaza yaptım o derece… 15 aylık kızım hiç böyle yapmazdı iki gündür sadece beni istiyor sürekli ağlıyor neden acaba benimle deneyimlerinizden paylaşabilir misiniz ? Nasıl davranmam gerekiyor bu durum karşısında 3 saattir uyutmaya çalışıyorum yatağına koyunca çığlık atarak ağlayarak uyanıyor benden başkası dokununca da çığlık atıyor ağlamaya başlıyor benim kucağımda durmak benimle uyumak istiyor biraz zorlanıyorum da kötü bir gün geçirdim sizlere danışmak istedim 🥲