Kızlar 3 ay 27 günlük bebeğim var doğduğundan beri hiç yastık kullanmadım, doktor ilk doğduğu zamanlarda sırt üstü yatırmamı söylemişti bende hafif çok yüksek olmayan pamuklu bir yastık örtüyle yatırıyorum , sizler nasıl yatırıyorsunuz bebişlerinizi merak ediyorum ?